Nog een paar weken - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van febs - WaarBenJij.nu Nog een paar weken - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van febs - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken

Door: Fabian

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2007 | Taiwan, Taipei

Beste familie/kennissen/(ex)collega's/exteamleden,

zoals de meeste van jullie weten vertrek ik volgende maand naar het subtropisch land Taiwan voor mijn studie. Ik ga daar 5 mnd studeren aan het National Chengchi University voor m'n masteropleiding.

Het is een moeilijke periode om te vertrekken. Ik zal ook veel mensen missen, waaronder me mammie, bro, klein neefje en me schatje:(.

In Taiwan zal ik proberen wekelijks een bericht te posten zodat jullie op de hoogte blijven van mijn ervaringen. Hopelijk zullen jullie ze interessant vinden.

Mvg,
Fabian

  • 28 Januari 2007 - 19:08

    Wendie:

    Hey lieverd !!!

    Ja ik weet het, heb het (zoals je weet) ookal op mijn kalender staan.
    Zal je missen (had je niet ged8 he? haha)
    Ik wens je zo wie zo alle suc6 en positieve ervaringen toe, die je daar op zal gaan doen.
    Doe voorzichtig!
    Pas goed op jezelf en geniet van de dagen...voor je het weet ben je weer terug in Nederland.
    Je gaat een super uitdaging aan en ik geloof in je!
    Ga ervoor en ik spreek je snel weer.

    Groetjes !
    =xxx=

  • 28 Januari 2007 - 19:26

    Roshnie :

    Good luck!!!

    x Roshnie

  • 28 Januari 2007 - 19:42

    Rowena:

    Hey schat,

    Top man!!.Doe je best en probeer daar zoveel mogelijk ervaringen op te doen.Ik wens je alle succes toe en natuurlijk ook veel sterkte, want je gaat iedereen hier moeten missen.
    Ik zou zeggen hou je rustig daar en kom gauw terug.

    Groetjes en kusjes van je lieve nicht Rowena
    Luv u very much...!!

  • 28 Januari 2007 - 19:49

    Saffiera:

    hey schat.

    Ik vind het echt top dat je daar gaat studeren.Ik hoop echt dat je er een leuke tijd hebt.
    Pas goed ok je zelf en heel veel SUCCES!!!

    Kusjes Saffie(K)

  • 28 Januari 2007 - 21:11

    Jerrel:

    ik ben echt heel trots op je hoor ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen maar we zullen hier met zn allen voor je bidden dat je het gaat redden daar. groetjes .Jerrel en gezin

  • 28 Januari 2007 - 21:50

    Serlies:

    veel plezier daarzo & hopelijk leer der veel!

    Ow ennhu neem een kadotje voor me als je trug ben

    x

  • 29 Januari 2007 - 09:28

    Tamara:

    Hi Febs,
    Heel veel plezier en succes in Taiwan!
    Hoe is de eerste helft van het jaar gegaan?
    Goede reis en nogmaals een toptijd gewenst en met zoveel positieve reacties en mensen achter je gaat dat helemaal goed komen!
    Liefs, Tamara

  • 29 Januari 2007 - 09:44

    Mehdi:

    Hey ouwe,ik weet zeker dat je een toptijd zal krijgen. Alvast heel erg veel plezier en succes met je studie daar. We zullen zeker wel contact houden. ik spreek je snel weer,laters

  • 29 Januari 2007 - 14:12

    Jerry:

    Ai niffo, het is al bijna zover, net zo snel dat de tijd gekomen is zal het ook voorbij gaan. Let maar op! Ik wens je alle succes toe met heel veel kennis. Hou je hoofd goed en beperk je etenswijze daarzo, probeer meestal zelf te koken. Wakka nanga konnie dape. Als ik de kans krijg kom ik je wel opzoeken. Je zal zeker mooi slagen. Groetjes

  • 29 Januari 2007 - 15:33

    Yoleiny:

    Ey schatje,

    Echt stoer dat je gaat studeren daar. Het wordt echt een topervaring. Ik hoop dat je het gaat redden daar. Begin zal zeker moeilijk gaan. Maar het zal je zeker wel lukken.

    Kusjes Yoleiny

  • 29 Januari 2007 - 20:27

    Joyce:

    Dag lieverd,
    Een spannende, maar zeker weten interessante tijd!!Vertrouw op Hem die jou begeleidt. Hij is er altijd voor je geweest en zal er altijd voor je zijn. Gillyenne en ik (ja Stephany komt er zo aan..) wensen je heel veel succes op NCU. Geef je ogen de kost; je zal zien dat veel positiefs op je pad zal liggen. Be carefull!!
    Geen moksiemetie met hondenvlees bestellen hé!

    Je bent de beste!!
    Joyce & Gillyenne

  • 29 Januari 2007 - 21:00

    Ashna:

    Haii,

    Woow..echt geweldig dat je daar gaat studeren :-D Succes en natuurlijk héél veel plezier!!

    Xx Ash

  • 30 Januari 2007 - 20:14

    Marleen:

    hai fabian,

    wow, dat doe je goed.. netjes hoor!

    groet,
    Marleen

  • 04 Februari 2007 - 17:43

    Soumaya:

    Hey lieffie,

    Je gaat een geweldig avontuur tegemoet we zijn echt heel heel erg trots op je. Het gaat je allemaal lukken daar zijn we zeker van! Dus bij deze wensen we je een ongeloofelijk goede en gezellige studietijd toe in Taiwan.

    xxxxxx soemie, naufel, sakkina en oom roberto r.i.p.

  • 05 Februari 2007 - 09:57

    Monique :

    Hey Schatje ik wens je een hele fijne studietijd in Taiwan.
    En kom snel terug..
    I love you

    Groetjes Monique

  • 15 Februari 2007 - 12:04

    Feliz:

    Hey baby, je bent nu waarschijnlijk al aangekomen, hope you doing okay! Ik zal je in ieder geval missn en je site in de gaten houden

    Dikke kus

  • 16 Februari 2007 - 14:14

    Doreen:

    Hi Febs,

    Fawakka???
    Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat daar in Taiwan.

    You know the best things are made in Taiwan. hahahahaha

    Bosies van mij Jay ,en je brada Gil

    Keep us posted.


  • 19 Februari 2007 - 22:00

    Angelique:

    hoi mokkie
    ik ben erg trots op je
    ga er voor en haal alles uit de kast
    ik zal je erg missen
    love youxxxxxjes
    je tante angelique

  • 07 Maart 2007 - 06:59

    Joyce & Kids:

    Hallo Fabian, hoe gaat het jongen?
    Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag! GODS RIJKSTE ZEGEN TOEGEWENST ! Ik weet dat je het gisteren mocht vieren. Heb je een leuke dag gehad met je vrienden? Dit jaar geen pom en pastei hè? In augustus kan je dat inhalen. Heel veel goeds!
    Joyce, Stephany en Gillyenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2007

What’s up bro? You from Paris.

15 Juni 2007

Het einde is in zicht

10 Mei 2007

Wo xihuan Taiwan

08 April 2007

Emergeny

17 Maart 2007

Al weer een maand voorbij

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 15800

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: